Monday, November 25, 2013

Melissa SHoes : For sale (en venta) Melissa Floret Original

I was so tempted to buy Melissa. After read some positive review about how comfy this shoes, then I bought one pair just 3 weeks back.

First I bought was Patchuli.So thrill cant wait to wear my new Melissa so I wore it inside the house. Yes its comfy, but after 1 hour, oh I want to cry,it gave me a blister ouchhh..
That blue strap hurts my ankle.

Yo estaba tan tentado a comprar Melissa. Después de leer algunas críticas positivas acerca de cómo este calzado cómodo, y luego me compré un par a sólo 3 semanas atrás.

Primero me compré fue Patchuli.So espera emoción no puede usar mi nuevo Melissa, así que lo puse dentro de la casa. Sí, es cómoda, pero después de 1 hora, oh me dan ganas de llorar, me dio un ouchhh blister ..
Esa correa azul me duele el tobillo.

This image I took from internet, as I forgot to took photo before I return it the shop.

Then I change to Melissa Floret,

 my mistake that I didnt try it to walk while I was in the shop. Then I wore it directly from shop to Amor Mio. Oh and I am now in so much regret why I chose this.. 



So I prefer to sale this shoes, with 20% less price, as I used it only for 1 time.

I dont like to keep shoes which not comfy for me.

Anyone wants to buy Melissa Floret size 5 USA with less price? Contact me 65461616


Luego cambio a Melissa Floret,

  mi culpa que yo no lo probé a caminar mientras yo estaba en la tienda. Entonces me puse directamente de tienda a Amor Mio restaurante. Ah, y ahora estoy en tanto lamento por la que elegí este .. Sentí el único son demasiado difícil caminar. Esta Floret no para mí.
Así que prefiero a la venta este calzado, con un 20% menos de precio, ya que lo usé sólo durante 1 hora.

No me gusta tener los zapatos que no cómoda para mí.

Cualquier persona quiere comprar Melissa Floret tamaño 5 EE.UU. con menos precio? Ponte en contacto conmigo 65461616


No comments:

Post a Comment