Monday, January 20, 2014

A casual Sunday


Sooooo sunny in Panama,  in my head only think about a casual look but chic.
Started my Sunday with buying vegetables  from Albrook market, yes I like to buy veggies from traditional market. 
Then lunch at Panos restaurant, and Multiplaza.

My casual normal look I spiced it up with a bright green necklace and green earrings, and a salmon color shoes from Zara.


Taaaaaaaaaaaaaan soleado en Panamá, en mi cabeza sólo pensar en un look casual pero chic. 
Comienza mi domingo con la compra de verduras del mercado de Albrook, sí me gusta comprar verduras del mercado tradicional. 
Luego del almuerzo en el restaurante Panos y Multiplaza. 

Mi look casual normales que condimenta para arriba con un collar de color verde brillante y verde pendientes, y unos zapatos de color salmón de Zara.





Got this lovely necklace with a matching pair of earrings from Madison Store Panama.  And its cost me only PAB 5, its a  hoooorayyy

De verde collar y aretes costo sola 5 Balboa compro en Madison Store Panama.

Zapato : Zara 
T/shirt : Mango
Denim Skirt : Buffalo David Bitton


No comments:

Post a Comment